Friday 6 January 2012

ek????? ngengade namenyeeeee :)

assalamualaikum.. :)

xsabar nak balik klang ok! xleh da nk dok cni.. asik sakit jer sampai doc kat klinik tu pn da kenal aku.. sampai die bg aku ubat antibiotik yg paling kuat! wekkkk xsedap! hihi.. ok! ernie da bengong! lepas sedut gas tghari td. haha.. actually that was my 1st time sedut gas cz da xtahan sgt lelah ni.. smpai xleh nk bernafas kottt aku ni hahh.. so, abis je exam td aku terus masuk klinik.. hihi :) abis menggigil satu badan lepas da settle sedut gas tuuu.. bgtaw kat mak, mommy kate mmg laa lepas sedut gas bdn akn menggigil.. so just rest.. yeaaaahhhh!!!  btw, selamat menyambut tahun baru 2012!! haha  nk ucap gak xkire! gedix! bertambah setahun lagi umur kite ye kawan2 dan yg paling xbleh blahhh nye tahun 2012 dimulai dengan exam! ya ALLAH bestnyeeeeee!!! :) (sambilmelompat-lompatgirang) haha! eiiiii.. nmpk sangat tipu.. ade ke org yg suke exam??? cer story.. ade?? sape suke exam sile angkat kaki laju2.. cepat! haha :) ok ernie! dah g stady.. shuuuhhh.. shuuuhhhh.. okayyyy laaaaa taratatatatata... :) =.=

p/s: loker aku dah bau ubat ala2 klinik dah cz banyak sangt ubat. end of year 2011 aku dah pegi klinik 4x! 4x ye uolllssss.. banyak x?? mmg patut pn loker aku tu penuh dgn ubat.. uhuk uhuk uhuk.. alalalala sekian..

No comments:

Post a Comment