Wednesday 20 June 2012

selamat berumah tangga my besties :) may ALLAH bless..

Assalamualaikum..

fuhhhhhhh.. *lap2 peluh cz baru abis siap buat keje rumah!* cheh!
huhu.. da lame rasanya tak menulis kat blog ni. saaaangaaaat lame! aritu sibuk dgn study week dan exam. bila da cuti pulak sibuk dgn urusan rumah dan lain2. kalau on9 pn sekejap2 je la. haihhh.

okayyyy. aku dah tak nak merapu byk2 kat sini. just nk cite the best event yg happen dlm hidup aku mase bulan mei aritu which is my bestfriend wedding! bukan sorg tau tapi dua org kawan aku yg nikah dlm bulan MEI tu.
okay, kita cerita dgn kawan aku yg nikah on 5/5/2012. namenye... jeng2! hihi nor syafinas. :) aku panggil die pinas je.aku kenal die dari sekolah rendah sampaila sekolah menengah same2. cume after form3 aku pindah sek lain tp die stay sek lame. pinas ni aku xtau sgt kisah cinta dorg so xleh la nk berkisah sgt pasal dorg kat cini but what can i tell you peeps, they are reaaaaalllyyyy sweet! :) so xnk cte byk aku sertakan gmbar2 je laa untuk tatapan umum! haha. actually gambar pn xbyk sebenarnya.. hehe

haaaa.. before that nk bgtau aku laa pengapit pinas mase wed die tu. serius neves! mase berarak tu die dah la neves ditmbah pulak dgn pengapit die ni yg neves. saaaaangat xmembantu!! haha nk wat cmne... kuikui

sooooooo kawan2 tgklaaa gmbr2 ni puas2.. ^ ^

sebelum pergi haruuussslaaa kami yg posing dulu! hehe
pengantin with all her frens! 

me with nanis! sweeet kan kami?? haha
pengapit dan pengantin! hewhewhew
ini kawan saya jugak! best friend! 
mereka jugak kawan baik saya. till syurga. insyaallah :)

kami semua doakan rumahtangga yg terbina till jannah. ameeen :)

may ALLAH bless both of you with this marriage :)

panas ok! kipas yg aku pegang tu rasenye mcm xberfungsi! haihhh

now! second story.. maaf entry ni agak panjang. alaaaa panjang pn sebab banyak gambar.. huhu
second wedding on 27/5/2012. wed nurul 'ashikin. aku panggil die ekyn je.. hihi. shikin pulak kawan aku dari form 1 till now and insyaALLAH persahabatan yg terbina ni smpai syurga. :) story ekyn ni pulak aku tau dari mula smpai hari die nak nikah, tapi xmo la cite kat cini. kisah cinta org biar tuan punya badan yg cite sndiri. hewwww. mase ekyn ni nak nikah, aku lak yg over neves utk die, tuan pny bdn sgtlaaa rileks! rasa nk cepuk je die! haha.
btw, majlis kawin die saaaangat simple tp still meriah. *meriahsebabadakami* haha. pagi tu around 10.30 akad nikah then terus jamuan makan. simple kan! best ape mcm tu. ohhhhh lupe nk bgtau, ekyn nikah sekali dgn kakak die. so ada dua akad nikah la pagi tu. kitorg pn xlame kat uma ekyn, pas mkn2 bergambar sakan, kitorg pn chow! 

sooooo inilaaa momen2 yg sempat aku abadikan sbgai kenangan. :)

wedding kad! :)
menanti detik sebelum diakad kan ^_^
here the moment..





I pray that you will be happy till jannah dear. :)
the syahdu part tp time ni aku xdpt tgk.. *terlepas*
we pray the best for both of you ekyn and tikah.. :) may ALLAH bless 
driver a.k.a best friend saya sampai syurga.. :)
nampak tak kegembiraan kami??? we are happy!! :)
sebelum masuk umah pengantin harusssslaaa bergambar dulu.. hewhew

memory yg tak mungkin dilupakan. saya sayang semua kawan2 saya! :)

semoga ALLAH redha dgn persahabatan kita. :) 
saaaaaangat suka gmbar ni :) <3
nampak tak? nampak tak? mereka bersedia utk dinikahkan.. :)
me with pengantin! amik berkaaaattttt... *haccchuuumm*

kami dah nak balikkkk.. :)
harussslaaaa lastly gmbar aku... haha
pic2 mase wed ekyn ni saaaaangaaatttlaaa banyak! around 200+++ gak. so aku letak mane yg mmpu je dlm blog ni.sori cz pic xikut turutan. malas nk pilih2. haha

laaaaaaaaaaaaaaasssssstttlyyyyy...

we learned to be grateful for every person in our life, from every opportunities that come our way & from every smile that we come across with. we are happy because dpt together in this two wedding and we were big happy bila tgk pinas and shikin selamat diijabkabulkan.. we happy for them and we pray to ALLAH for their happiness.. may ALLAH bless them with full of rahmah and barakah till jannah.. :) we are like one big happy family. i looooveeeeee all of you because of ALLAH from deep in my heart.. <3 semoga tali persahabatan ini kekal hingga ke syurga dan tak akn terputus even nnt masing2 dah punya keluarga sendiri.. :( sobs3 *kesat air mata*
semoga ALLAH redha dgn persahabatan ini.. ^_^

till end.. 

                                                                                                                                       with love..
                                                                                                                                        E.Z.K.Z





























No comments:

Post a Comment